دیافراگم های لاستیکی

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
دیافراگم های لاستیکی آبندهای انعطاف پذیری هستند که از انتقال ناخواسته مواد بین دو محل جلوگیری می کنند. این مواد می توانند گاز یا مایع باشند. دیافراگم های لاستیکی در اکثر سیستم های کنترل جریان نقش بسیار مهمی دارند. شرکت فن طا توانایی تولید انواع دیافراگم های لاستیکی با بهترین کیفیت را دارد.          
           
این نوع دیافراگم های لاستیکی در تجهیزات گوناگونی مانند تجهیزات پنوماتیکی، پمپ ها، کنترل ولوها و ... مورد استفاده قرار می گیرند. تقویت به کمک پارچه و الیاف (منجید) سبب می شود تا دیافراگم لاستیکی با حفظ انعطاف پذیری خود استحکام بالاتری پیدا کند و در نتیجه طول عمر بالاتری از خود به نمایش بگذارد، همچنین با انتخاب تقویت کننده مناسب امکان کنترل دامنه حرکتی دیافراگم فراهم می شود. بنا به کاربرد قطعه از الیاف های پلی آمید، پلی استر، کتان و ... در تولید دیافراگم های لاستیکی استفاده می شود که انتخاب الیاف مناسب نیاز به تجربه بالا و محسبات مهندسی دارد. 9         

در مواردی که دیافراگم لاستیکی در محیط های خورنده مانند محیط های اسیدی قرار میگیرد امکان استفاده از روکش PTFE در سطح دیافراگم لاستیکی وجود دارد و ر این حالت محصول علاوه بر خواص ذکر شده خصوصیت جذاب PTFE در مقاومت به خورگی را نیز به دست می آورد. البته اتصال این دو جنس مختلف به یکدیگر نیاز به دانش فنی و تجربه بالایی دارد. شرکت فن طا توانایی تولید انواع قطعات لاستیکی ترکیبی مانند لاستیک و PTFE یا لاستیک و فولادهای مختلف را دارد.

 2 1        
 666          
           

دکتر اشکان موسوی

شرکت فن طا در زمینه تولید انواع قطعات فلزی، لاستیکی و کامپوزیتی شامل انواع دیافراگم ها، اورینگ ها، پکینگ ها، پکرها، ضربه گیرها، ارتعاش گیرها و همه آبندهای لاستیکی با متریال های NBR، NR، Silicon، Viton، XNBR، HNBRو همچنین الیاف های کربن، شیشه و کولار در زمینه های اپوکسی، وینل استر و پلی استر و همچنین قالبسازی و ماشینکاری کلیه آلیاژ ها و سوپر آلیاژها آماده همکاری با صنایع مختلف می باشد.

محتوای بیشتر در این بخش: « مانایی فشار آبندهای لاستیکی »